۸۰ درصد از پروژه‌های مدرسه سازی در خوزستان با مشارکت خیرین انجام می‌شود

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان گفت: خیرین، خوزستان  را برای ساخت مدرسه استانی مناسب می‌دانند و حدود ۸۰ درصد از پروژه‌های در حال ساخت  در استان با مشارکت خیرین مدرسه ساز انجام می‌شود.

زیبا صالح پور در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان گفت: بطور متوسط در هفته  ۲ خیر برای مشارکت در ساخت مدرسه به مجمع  مراجعه می‌کند.

او با بیان اینکه از سیاست‌های مجمع خیرین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود که عمدتا خیرین به این سمت سوق داه شدند، ادامه داد: عمده این پروژه‌ها تمام شده یا در حال اتمام است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان اولویت دیگر این مجمع  را توسعه هنرستان‌ها و مدارس استثنایی در سطح استان عنوان کرد و گفت: در این حیطه نیز موفق به ساخت ۱۰ مدرسه استثنایی با مشارکت خیرین در سال‌های گذشته شدیم و با توجه نیاز استان مجددا این مدارس ساخته می‌شوند.

خانم صالح پور می‌گوید: برخلاف سال‌های گذشته که در همه شهر‌ها جشنواره تقدیر از خیرین مدرسه ساز برپا می‌شد اکنون مقرر شده که در شهر‌هایی که قابلیت جذب خیر را دارند جشنواره‌ها برگزار شود.

او با بیان اینکه که بهبهان اولین شهری است که جشنواره تقدیر از خیرین  در آن برگزار شد، گفت:  در این جشنواره  علاوه بر افتتاح مدرسه شهید دکتر نگهبان،  سالنی نیز در اطراف مدرسه کلنگ زنی شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان گفت: دومین جشنواره تقدیر از خیرین مدرسه ساز استان خوزستان در ماهشهر برگزار شد که در این مراسم  یک هنرستان نیز افتتاح شد.

زیبا صالح پوربا اشاره به اینکه بهبهان، دزفول و ماهشهر ۳ شهر پیشتاز در مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی هستند، ادامه داد: در دزفول دریک روز ۵ پروژه افتتاح شد.

به گفته او، جشنواره تقدیر از خیرین مدرسه ساز ۱۵  آذرماه در اهواز با مشارکت ۴ ناحیه برگزار می‌شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان گفت: جشنواره استانی تقدیر از خیرین مدرسه ساز  ۲۲ آذر ماه برگزار می‌شود که سعی می‌کنیم وزیر آموزش و پرورش نیز حضور داشته باشند.

خانم صالح پور از برگزاری جشنواره دیگری با عنوان  تقدیر از متمکنین خوزستانی ساکن تهران تا قبل از پایان امسال خبر داد و گفت:   استان ما در زمره استان‌هایی است که قابلیت برگزاری این جشنواره مهم و بزرگ را دارد و ان شاء الله با کمک این خیران نیز بتوانیم بخشی از مشکلات مدرسه سازی را حل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.